Ваше благополучие зависит от ваших собственных решений.

Джон Дэвисон Рокфеллер

Меню сайта
  • Компьютеры
  • Телефоны
  • Бизнес
  • Свое дело
  • Решение проблем
  • Интернет
  • Новости
  • Новости
    Реклама
    Реклама

    Відгуки та огляд конструктора інтернет-магазинів ІнСейлс (insales.ru)

    1. Дизайни і робота з шаблонами
    2. Функціональні можливості
    3. Цінова політика
    4. Оптимізація (SEO) і просування
    5. Плюси і мінуси, альтернативи
    6. висновки та рекомендації
    7. Конструктори аналоги InSales

    InSales - це професійний конструктор для створення інтернет-магазинів, потужна CMS-платформа для розміщення, розкручування і продажів товарів через Інтернет представниками малого і середнього бізнесу. Майданчик пропонує комплексний підхід, що включає складання сайту на основі шаблону, інтеграцію з рекламними і торговими сервісами і просування інтернет-магазину в пошукових системах.

    Чи варто користуватися конструктором InSales, і у скільки обійдеться це задоволення, дізнаєтеся з нашого огляду.

    Дизайни і робота з шаблонами

    для створення інтернет-магазину в тестовому режимі доступні 6 шаблонів. Сервіс люб'язно нагадує, що це лише мала частина макетів, які ви можете використовувати. Виходячи з тексту, можна подумати, що залишилися 90 з гаком шаблонів стануть доступні після реєстрації. Ви і справді зможете їх побачити в галереї тим - все 102 макета. Проблема в тому, що безкоштовними з них будуть тільки 18 Не найкрасивіших. Решта 84 штуки продаються і коштують від 3 000 до 45 000 рублів (звикайте до нулів, їх на InSales дуже багато).

    Візуально відрізнити безкоштовний макет від шаблону за 45 000 рублів не вийде. Шукати різницю слід в функціональності, але і тут складно уявити, звідки беруться такі ціни.

    Шукати різницю слід в функціональності, але і тут складно уявити, звідки беруться такі ціни

    100 тем - не так вже й багато, але відсутність виразної навігації все одно напружує. Шаблони розділені тільки на платні, безкоштовні і адаптивні. Так-так, не всі теми адаптивні, для деяких доведеться замовляти окрему мобільну версію. Як ви здогадалися, за це теж доведеться платити. Можна замовити індивідуальний дизайн - це додаткова послуга, про вартість якої краще не питати.

    Можна замовити індивідуальний дизайн - це додаткова послуга, про вартість якої краще не питати

    З плюсів - хороша опрацювання шаблонів, навіть безкоштовних. Код будь-якої теми відкрито для редагування, так що якщо розумієте в HTML і CSS - ласкаво просимо. Не знаєте, що це за набори букв, нічого страшного: міняйте шаблон в візуальному редакторі.

    Функціональні можливості

    Адміністративна панель InSales нагадує WordPress. Можливо, справа в кольоровій гамі, але є і структурні подібності. В цілому, InSales ближче до CMS, а не до візуальних редакторів. Тут не вийде створити і налаштувати сайт за 30 хвилин. Потрібно вивчати, вникати, читати рекомендації, додавати додаткові додатки. Але повернемося до адміністративної панелі. Вона пропонує найважливіші розділи:

    • Показники - повна статистика роботи сайту в обраний період.
    • Замовлення - управління замовленнями.
    • Товари - каталог позицій з можливістю додавати, видаляти і редагувати опис товару. Налаштування імпорту / експорту, а також централізований перегляд відгуків.
    • Клієнти - всі користувачі, які зробили замовлення, з телефонами, e-mail та іншою інформацією.
    • Знижки - управління знижковими програмами.
    • Дизайн - вибір і настройка теми в візуальному редакторі або за допомогою CSS і HTML.
    • Контент - додавання і настройка меню, сторінок і файлів.
    • Просування - рекомендації, пошукові фрази, рекламні та торгові майданчики, які можна підключити.
    • Звіти - статистика з продажу, дані про ефективність різних каналів.

    Звіти - статистика з продажу, дані про ефективність різних каналів

    Параметри роботи сайту приховані в розділі «Налаштування», який знаходиться внизу адміністративної панелі. Тут можна налаштувати все: від домену до групи категорій і типу цін.

    Що дратує - всередині меню заховані неклікабельние заголовки, які виглядають так само, як посилання на корисні розділи. Наприклад, ви хочете перейти в «Налаштування сайту». Натискаєте на відповідну кнопку, а це виявляється заголовком. Самі ж настройки приховані в трьох розділах: «Шаблони листів», «Редіректи» і «Шаблони блоків». Раніше у користувачів були претензії до швидкості переходу між різними пунктами в адміністративній панелі, але зараз затримок немає: натиснув - перейшов.

    Магазинний функціонал InSales радує: «з коробки» тут є інструменти імпорту / експорту товарів, інтеграція з торговими та рекламними майданчиками, інформативна статистика по замовленнях, продажу та каналів.

    Адміністративна панель залишає гарне враження і начебто містить всі необхідні функції і настройки, але коли починаєш збирати інтернет-магазин, розумієш, що багатьох інструментів не вистачає. Йдеться про такі прості речі, як онлайн-консультант або форми замовлення зворотного дзвінка. Знайти їх можна в розділі «Додатки» - це вбудований магазин InSales. Саме магазин, тому що деякі програми доведеться купувати понад оплаченого тарифу. Наприклад, додаток для управління кампанією на Яндекс.Директ обійдеться в 900 рублів. Будемо справедливі, більшу частину дуже важливих віджетів можна додати безкоштовно. Але чим більше ви їх додаєте, тим більше великоваговим стає сайт, зроблений, нагадаємо, на конструкторі.

    Але чим більше ви їх додаєте, тим більше великоваговим стає сайт, зроблений, нагадаємо, на конструкторі

    Домени. Спочатку ви отримаєте піддомен виду shop-81872.myinsales.ru. Після оплати тарифу з'явиться можливість купити нормальний домен з адмінки (190 руб / рік за .ru, .рф) або прикріпити вже наявний.

    Цінова політика

    Єдина річ, яку ви отримаєте на InSales безкоштовно - 14 днів пробного періоду для ознайомлення з можливостями сервісу (7 без умов + 7 після проходження навчання). Через два тижні потрібно вирішити, чи будете ви переходити на платний тариф. Решта фрази типу «Вартість створення магазину дорівнює нулю, платите тільки за підтримку» - дратівливі маркетингові виверти. Давайте чесно: ви створили хороший продукт, я готовий за нього заплатити для вирішення своїх завдань. Без усяких «безкоштовно», «дорівнює нулю». Хоча може це причіпки.

    Тарифів цілих 5, і ми наведемо їх вартість при оплаті за місяць (якщо платити відразу за рік будуть знижки до -25%):

    1. Стартовий (694 руб / міс) - 100 товарів, подарунковий домен від 6 міс, адаптивні шаблони, без редактора HTML і CSS;
    2. Стандартний (1720 руб / міс) - 1000 товарів, домен в подарунок, вивантаження товарів на зовнішні майданчики (Яндекс.Маркет і ін.), Особистий кабінет покупця, система знижок;
    3. Просуває (3053 руб / міс) - 10 000 товарів, типи цін, призначені для користувача статуси, поділ прав користувачів, SEO-фільтри, безкоштовний SSL сертифікат;
    4. Бізнес (5653 руб / міс) - 20 000 товарів, синхронізація з 1С, автоматична синхронізація цін і залишків, бонусна програма для клієнтів, SSL-захист;
    5. Преміум (11320 руб / міс) - 50 000 товарів, преміум підтримка, участь в заходах InSales.

    ), Особистий кабінет покупця, система знижок;   Просуває (3053 руб / міс) - 10 000 товарів, типи цін, призначені для користувача статуси, поділ прав користувачів, SEO-фільтри, безкоштовний SSL сертифікат;   Бізнес (5653 руб / міс) - 20 000 товарів, синхронізація з 1С, автоматична синхронізація цін і залишків, бонусна програма для клієнтів, SSL-захист;   Преміум (11320 руб / міс) - 50 000 товарів, преміум підтримка, участь в заходах InSales

    Тариф «Преміум» взагалі знаходиться за межею добра і зла, вимагаючи 100 000 рублів в рік на обслуговування інтернет-магазину.

    Також сервіс пропонує додаткові платні послуги: перенесення сайту з іншої платформи, просування і розробку індивідуального дизайну. Спочатку може здатися, що перенесення сайту - ще одна безкоштовна можливість. Формально це так, але без інтеграції дизайну нічого доброго з такого переміщення вийде. Безкоштовна ж інтеграція дизайну здійснюється при підключенні тарифу «Лобіст» або «Бізнес» на рік з дотриманням ще купи умов. Так що це безкоштовно, але тільки після переходу на платний тарифний план.

    Вартість просування не так боляче б'є по гаманцю (і очам), так що не будемо зайвий раз скаржитися. Що стосується індивідуального дизайну, то ціна на «максимально заряджений магазин з топовим дизайном» починається від 500 000 рублів. Типовий магазинчик можна замовити за 150 000. Хто буде робити сайт на конструкторі за такі гроші, велике питання: все-таки InSales не пропонує чогось надприродного. Крім вартості.

    Оптимізація (SEO) і просування

    Інтернет-магазин загине без хорошого просування. У цій сфері у InSales повний порядок. Якщо ви будете правильно використовувати наявні інструменти просування, то можете не турбуватися про те, що сайт не знайде місце на перших сторінках пошукової видачі.

    Для кожного товару можна заповнити заголовок, короткий і довгий описи, додати мітки. В налаштуваннях кожної сторінки є можливість змінити URL, додати текст з ключовими словами, а також Title і мета-теги: keywords і description.

    В налаштуваннях кожної сторінки є можливість змінити URL, додати текст з ключовими словами, а також Title і мета-теги: keywords і description

    В адміністративній панелі є окремий розділ «Просування», в якому веб-майстер знайде рекомендації. Виконавши 9 кроків, ви отримаєте сайт, який максимально інтегрований з популярними майданчиками для реклами і продажів. У цьому ж розділі можна подивитися пошукові фрази, отримати статистику по рекламі і налаштувати вивантаження на товарні майданчики Яндекса і Гугла.

    Якщо ви не хочете займатися просуванням самостійно, готуйте гроші на додаткові послуги. Ціни не такі більше, в порівнянні з вартістю шаблонів, наприклад. Та й вирішується проблема пошуку хорошого виконавця. Якщо ви платите на InSales, то можете бути впевнені, що отримаєте якісну роботу по просуванню сайту. Конструктор для цього і створювався, щоб користувачі робили на ньому хороші інтернет-магазини, які будуть перебувати високо в пошуковій видачі.

    Плюси і мінуси, альтернативи

    InSales пропонує велику кількість можливостей і інструментів, які можна вважати достоїнствами конструктора:

    • Потужний функціонал - є все, що потрібно для створення невеликого або середнього інтернет-магазину.
    • Вбудована система аналітики зі звітами по найважливішим метрик: замовленнях, клієнтам, товарам.
    • Інтеграція з рекламними і торговими майданчиками Яндекс, Google, Товари ВКонтакте.
    • Приємний інтерфейс адміністративної панелі, який не лякає кількістю налаштувань, незважаючи на пристойну функціональність сервісу.
    • Постійна допомога з боку адміністрації - пропозиція пройти навчання, листи з рекомендаціями на e-mail.

    Все було б чудово, якби в вартості тарифів та додаткових послуг було трохи менше нулів. Ціни можуть бути високими, але тоді вони повинні бути виправданими. Чому один шаблон варто 3 000 рублів, а інший - 45 000, зрозуміти важко. Виглядають вони однаково, додатки з магазину додаються і на той, і на інший.

    Можна віднести до недоліків і відносну складність системи для новачків, але це неправильний підхід. Щоб керувати інтернет-магазином, потрібно вміти користуватися статистикою і розуміти, як він працює. Так що час, витрачений на вивчення можливостей сервісу, не йде даремно.

    висновки та рекомендації

    Якщо ви хочете створити інтернет-магазин, InSales надасть всі необхідні для цього інструменти - від візуального конструктора до магазину додатків. Однак щоб впоратися з ним і зробити хороший сайт, потрібен досвід роботи з CMS або потужними конструкторами типу uCoz. Альтернатива - проходження навчання за допомогою бази знань InSales.

    Час - не єдиний ресурс, який доведеться витратити на майданчик. Куди важче буде розлучитися зі значними сумами, які підуть на підтримку створеного сайту, підключення домену, додавання додатків і рішення інших завдань.

    Головне питання, яке потрібно задати собі перед використанням InSales: чи вдасться окупити конструктор роботою інтернет-магазину? Якщо ваш сайт буде працювати тільки на оплату тарифу, то краще не вплутуватися в цю історію і вибрати що-небудь подешевше. Наприклад, WordPress з підключеними плагінами для організації інтернет-магазина. Освоїти його не складніше, ніж розібратися з InSales, зате грошей потрібно значно менше.

    Конструктори аналоги InSales

    Альтернативи InSales можна перераховувати довго. Всі ці системи різні, але будь-яка з них стане набагато більш вдалим вибором у порівнянні з InSales.

    Головне питання, яке потрібно задати собі перед використанням InSales: чи вдасться окупити конструктор роботою інтернет-магазину?
    Профиль
    Реклама
    Деловой календарь
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
     
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    Реклама
       
    Sti.lg.ua © 2016